فرمانده مرکز مقاومت بسیج بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: بسیجیان با حضور در صفوف نبرد حق علیه باطل، ایثار و فداکاری را به منصه ظهور گذاشتند و در حوادث و سختی ها از جمله زلزله و یا اردوهای جهادی نیز پیشگام و در خط مقدم هستند.

به گزارش قسم مرکز مقاومت بنیاد شهید و امور ایثارگران فرمانده مرکز مقاومت بسیج بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: بسیجیان با حضور در صفوف نبرد حق علیه باطل، ایثار و فداکاری را به منصه ظهور گذاشتند و در حوادث و سختی ها از جمله زلزله و یا اردوهای جهادی نیز پیشگام و در خط مقدم هستند
مراسم گرامیداشت هفته بسیج روز یکشنبه 5 آذر ماه در نمازخانه ستاد مرکزی بنیاد شهید و امور ایثارگران برگزار شد.
سرهنگ فریبرز خزایی فرمانده مرکز مقاومت بسیج بنیاد شهید و امور ایثارگران در این مراسم درباره جایگاه بسیج در دفاع مقدس و فعالیت های فرهنگی به ویژه لزوم ترویج فرهنگ ایثار و شهادت سخنرانی کرد.
خزایی در آغاز با تسلیت شهادت امام حسن عسگری(ع) و تبریک آغاز ولایت امام زمان (عج)، بسیج را شجره طیبه ایثار و گذشت عنوان کرد و گفت: بسیج از ابتدای انقلاب اسلامی تاکنون در همه عرصه های نظامی، اجتماعی، فرهنگی و هنری حضور فعال داشته و دارد.
وی افزود: همانطور که در زمان دفاع مقدس بسیجیان با حضور در صفوف خط مقدم نبرد حق علیه باطل، ایثار و فداکاری را به منصه ظهور گذاشتند در حوادث و سختی ها از جمله زلزله و یا اردوهای جهادی نیز پیشگام و در خط مقدم هستند.
فرمانده مرکز مقاومت بسیج بنیاد شهید و امور ایثارگران همچنین به پایان کار داعش در منطقه اشاره کرد و اظهار داشت: وقتی داعش شکل گرفت حدود 80 درصد سرزمین سوریه را اشغال کرد اما با تشکیل بسیج مردمی که با همت و تدبیر شهید سردار همدانی صورت گرفت، دیگر اثری از حکومت داعش نیست.
گفتنی است این مراسم به مناسبت شهادت حضرت امام حسن عسگری (ع)، آغاز امامت صاحب الزمان حضرت امام مهدی(عج) و گرامیداشت هفته بسیج برگزار شد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








موضوع :
اخبار بسیج , اخبار مرکز مقاومت بسیج ایثار , ,